Strona 1 z 1
Połącznie różnych systemów obsługi klienta
:
11 sie 2019, 8:13
autor: Gość
A więc używamy w firmie co najmniej kilku systemów: do księgowania i płatności, obsługi klienta - czyli zarządzania stopniem realizacji usługi itd.
Czy ktoś już to może wcześniej przerabiał i byłby w stanie podpowiedzieć, jakie systemy najlepiej nadają się do tego typu zadań?
Re: Połącznie różnych systemów obsługi klienta
:
11 sie 2019, 8:24
autor: Darek332
Tych wpisów w tym wątku na pewno powinno być więcej.Wtedy na pewno było by lepiej.
Re: Połącznie różnych systemów obsługi klienta
:
12 sie 2019, 12:20
autor: bymccyk
Wiele zależy też od tego, o jakich systemach jest mowa. Fakt jest taki, że niektóre systemy nie są kompatybilne z innymi systemami. Zwłaszcza, te które funkcjonują od wielu lat.
Oczywiście, są pewne możliwości z tego zakresu.
Proponuję sprawdzić jeszcze jak coś np tutaj pod linkiem:
Witryna na której tematyka ta została trochę szerzej opisana.
Re: Połącznie różnych systemów obsługi klienta
:
25 lis 2021, 18:20
autor: aldonka99
Na pewno takie rozwiązania są bardzo fajne, ale myślę, że przede wszystkim powinniśmy wiedzieć jak wygląda sporawa podatku VAT. Zdecydowanie jeśli chcesz się dowiedzieć jaki VAT obowiązuje w Niemczech. Ja planuję również od następnego roku wejść na rynki krajów zachodnich.