autor: DJS 10 paź 2021, 21:19
Zdecydowanie nie polecam tej firmy.
1. Firmę poznaje się nie po tym jak sprzedaje towar, lecz jak traktuje klienta podczas reklamacji. Tak się złożyło, że już w kilka tygodni po montażu okien pękła szyba w jednym z okien. Firma odmawiała uznania reklamacji twierdząc, że to nie ich wina, tylko że mam pecha i trafiłem na taką partię materiału, która „samoistnie pękła”. Dopiero zaangażowanie Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów w Warszawie (którego pozdrawiam bardzo serdecznie i dziękuję za pomoc) doprowadziła do uznania reklamacji – uwaga – przez zarząd firmy. To pokazuje, że jedynym zadaniem osoby rozpatrującej reklamacje jest odmawianie, a jeśli trzeba coś uznać potrzebna jest decyzja zarządu.
To nie koniec. Przy wymianie pękniętego pakietu szybowego na nowy okazało się, że wcale nie mamy do czynienia z „samoistnym pęknięciem”, lecz wstawieniem podczas montażu wyszczerbionej szyby, stąd pęknięcie nie było samoistne lecz wynikiem niechlujstwa firmy, która podczas składania okien nie wyeliminowała tego pakietu szybowego tylko zainstalowała w oknie wadliwy, pewnie licząc na to, że klient się nie zorientuje. Oczywiście zero poczucia winy, zero przeprosin, w ogóle ta firma to ZERO.
2. Zamówiłem okna w segmencie premium, do kamienicy w Warszawie. Ustalaliśmy szczegóły przez kilka dni, dokładnie analizując wszelkie detale. Niestety firma ZERO nie raczyła uzgodnić umiejscowienia napisów technicznych w pakiecie szybowym. Są one rozmieszczone od Sasa do Lasa. Najbardziej pożądanym miejscem na takie napisy jest górna listwa, bo wtedy są one niezauważalne. Niestety w tej firmie nikt nie patrzy jak się wkłada pakiety szybowe, a u mnie są one akurat najczęściej na wysokości wzroku. Okna niby eleganckie, ale te napisy psują cały efekt. Z moich obserwacji (na podstawie reakcji rodziny i znajomych) wynika, że 4 na 5 osób oglądających okna zauważa to od razu. Ja zauważyłem to podczas montażu już i wtedy pracownik poinformował mnie, że to żaden problem, gdyż w ramach serwisu przyjdzie ktoś i obróci te pakiety do góry nogami, tak żeby nie było widać napisów. A po wyjściu ekipy firma oświadczyła, że napisy te nie stanowią wady i oni żadnego serwisu w tej kwestii nie oferują. Mało tego, oświadczyła, że obrócenie pakietów jest niemożliwe. Po czym jak później miało miejsce pęknięcie szyby, o którym pisałem powyżej, okazało się, że jest to jak najbardziej możliwe, bo przecież gdyby było niemożliwe, to w ramach reklamacji pęknięcia musieliby całe okno wymieniać, a nie tylko pakiet szybowy.
Firma oświadczyła, że za opinię negatywną w internecie pozwą mnie do sądu. A ja mam nadzieję, że dzięki tej opinii kilku potencjalnych klientów uniknie kłopotów, które ja miałem. Oczywiście nie wiem czy i która konkurencja tej firmy okazałaby się bardziej wiarygodna, niemniej jednak tą firmę zdecydowanie odradzam.