autor: zbigniew 29 lip 2013, 10:25
Piszę ponieważ mamy problem z autoryzowanym partnerem handlowym w Sosnowcu a dokładniej Panem prezesem Krzysztofem Imielskim.
W marcu podpisaliśmy umowę z terminem realizacji na lipiec Początkowo mówiono nam że będzie to ok 4-5 tygodni od momentu pomiaru.
Pomiar ostateczny mieliśmy w czerwcu i w ten sam dzień przelaliśmy II część zaliczki. Później po wcześniejszych ustaleniach telefonicznych byliśmy umowni na montaż (okna, rolety i brama) na dzień 24 lipiec. Gdy termin się zbliżał, mąż próbował się dodzwonić do firmy(próby trwały ok tygodnia), żeby ustalić szczegóły montażu, jednak bezskutecznie, również nikt nie oddzwonił do nas. W końcu mąż podjechał do partnera w dniu 23 lipca i około godz 16.00 - dzień przed umawianym montażem - okazało się że okien nie będzie i planowane są na 2 tygodniu później ok 7 sierpnia. Tylko szkoda że nas nikt nie poinformował ponieważ jak to na budowie terminy kolejnych prac są ze sobą ściśle powiązane.
Szczególnie denerwujący jest stosunek do klienta pana prezesa Imielskiego, który nie odbiera telefonów i nie ma z nim żadnego kontaktu. Na początku kiedy jeszcze nie znał naszego numeru po przedstawieniu sytuacji powiem szczerze, że w ogóle się nie przejął naszą sytuacją. Był średnio zainteresowany rozmową i jakimkolwiek działaniem w powyższej sprawie. Powiedział że napisał do fabryki, ale nie jestem do końca pewna, że po prostu chciał nas zbyć przez telefon.
Teraz telefonów w ogóle nie odbiera.Tacy Partnerzy handlowi jak pan prezes Imielski bardzo niekorzystnie rzutują na firmę. Ja ze swojej strony na pewno będę odradzała współpracę z panem Imielskim. Jest nierzetelny, nieprofesjonalny i nie dotrzymuje danego słowa oraz ma lekceważący stosunek do klienta. Znajomi zamawiali okna w Mikołowie i nie mieli żadnych problemów. Dodatkowo dodam, że udało się nam ustalić z innego źródła, że taki problem mają też inni klienci i nie jesteśmy sami. Istnieje nawet podejrzenie, że pan prezes nie wpłacił zaliczki na czas. Dziwi mnie fakt, że do momentu podpisania umowy, a dokładniej rzecz mówiąc wpłaty zaliczki nie było żadnego problemu z kontaktem, teraz jest to niemożliwe.