autor: Handlowiec_komsta 17 paź 2017, 12:31
Proszę pana "klienta wymagającego" o uzupełnienie wypowiedzi.
Proszę o doprecyzowanie gdzie pan kupił okna, a spróbuję pomóc. Jak okna opuszczają naszą firmę staramy się aby wyjechały w jak najlepszym stanie, zabezpieczone . Jeśli uszkodzenia powstałyby na trasie fabryka-dystrybutor i byłyby widoczne to dystrybutor dostałby elementy zamienne nowe bez problemu. Jeśli zaś od dystrybutora kupuje dalsza firma i ona montuje okna to niestety my już nie wiemy jak są one przewożone i montowane. W takich sytuacjach klient musi się zgłosić do punktu gdzie kupił okna i z nim ustalić dalszą procedurę rozwiązania problemu.
Dziwi mnie to co pan pisze, aczkolwiek proszę o nazwę firmy gdzie pan kupił okna, a ja postaram się jak najszybciej zapoznać z tym tematem i sprawić aby ten problem na przyszłość się nie powtórzył.
Pozdrawiam