autor: gość 02 kwie 2014, 12:12
cd. postu z 20 marca 2014r.
Proszę nie odwracać kota ogonem i nie kierować swoich podejrzeń na kreowanie czarnego PR-u.
Przedstawiam fakty:
okna libris plus pakiet 2 szyby, kolor obustronny złoty dąb. Wypaczeniu uległy skrzydła na odcinkach pionowych:
okna wys. 1,5m - wypaczenia 1,5-2,5 mm
balkony wys. 2,2m - wypaczenia 4,5-5,5 mm
Po pierwszej reklamacji i wizycie technika veki zostały wymienione wszystkie skrzydła bez żadnych uwag producenta okien i profili.
Za drugim razem po powtórnym wypaczeniu sprowadzono znów technika z veki. Tym razem winę zrzucono na montaż i brak dolnego kotwienia ram okiennych.
Dodatkowo producent okien i technik veki przy każdej okazji cytują normy dotyczące produkcji profili PVC, a nie wyrobu jakim jest okno. Ogólnie mówiąc serwis to ogólna porażka i brak kompetencji.
Nie dążą do rozwiązania problemu, tylko go oddalają – pisząc, że reklamacja jest bezpodstawna.
Dodatkowo wypaczenia skrzydeł nie zostały potwierdzone żadnymi fachowymi pomiarami z ich strony. Klient traktowany jest jako petent- źródło problemów.